Hvordan unngå hakk i overgangene når du strikker striper og mønster

Hvordan unngå hakk i overgangene når du strikker striper og mønster
Når en skal strikke stiper rundt så syntes jeg det kan bli stygt akkurat i overgangen til ny farge. Du får et lite hakk ned ved fargebytte. Men jeg har nå funnet to videoer som kan være til hjelp for å få det til å se litt penere ut. :-)


Tips for å få rette overganger når en strikker rundt i striper.





Tips for å unngå store hakk i mønsterstrikking




Videoene er hentet fra howcast.com


Takk for at du besøkte meg og leste dette. Legg gjerne igjen en kommentar.  
Fortsatt god søndag!

1 kommentar:

  1. Takk for at du deler dine oppdagelser! Jeg har nok sett dette før, men jeg kunne det ikke ordentlig.

    God ny uke ønskes fra Ingunn

    SvarSlett

Drevet av Blogger.