Teststrikkere søkes!

Nå har jeg fått massevis av henvendelser :-) Tusen takk til alle!

 

 

Jeg trenger noen teststrikkere. Etter at jeg startet med å designe oppskrifter selv ser jeg nå at jeg vil trenge litt hjelp til strikkingen slik at jeg kan få tid til å lage flere oppskrifter.

 Dette gjelder strikkeoppskrifter på votter, sokker og luer, så det er ikke store plagg i denne omgang. Søker strikkere som jeg kan kontakte ved behov hele året, søker også flere slik at det ikke skal føles som press for noen, og det er lovt å si nei om jeg spør. :-)

Teststrikkere søkes

Dette passer til deg  .....
Du må være erfaren, og ha strikket etter oppskrift før.
Du må følge oppskriften, skrive ned kommentarer på eventuelle feil, mangler og utydeligheter i oppskriften.
Være forholdsvis rask slik at ikke prosjektet blir liggende.

Hvordan?
Du får oppskriften i pdf til din mail.
Du holder garnet selv, du kan også bruke annet garn enn oppgitt.
Du strikker ferdig, tar bilder av det ferdige produktet, og samtykker at jeg kan bruke bilder i oppskrifter eller offentlig (stempler da med ditt navn).

Har du blogg eller instagramkonto med plagg du har strikket, vil jeg gjerne se :-)
Om dette er noe som høres interessant ut, så kan du gi besked, enten i kommentarfeltet eller ved å sende meg ei melding på facebook.

Hiv deg med!






Drevet av Blogger.