Tøfler i ullfilt

Tøfler i ullfilt er morsomme å sy. De hvite er de forrige jeg sydde, ogi går ble det ene paret av de grå ferdige, og det andre i grått ferdig i formiddag. Disse tøflene er jo doble, så hvorfor ikke sy de med ulike farger inni og utenpå tenkte jeg, og så jeg gjorde så da ble det hvitt inni og grått utpå. Ullfilten er det strekk i og veldig behagelig på foten, de er i str. 37-39 alle sammen.

Elles holder jeg på med oppskrift på stjernevotter til strjernelua, men har nesten fått sydilla nå så den ligger nå bare der foreløpig, men skal jobbe litt med den i kveld.

Har sydd hele dagen i dag, og har holdt på med ei veske i ullboucle som er foret, og som har et par lommer som jeg har brukt lang tid på. Plagdes så mye at nå er den bare lagt til side foreløpig. Nå blir det vottearbeid resten av kvelden.

Tøfler i ullfilt





Ingen kommentarer

Drevet av Blogger.